* http://moshriroro.blogspot.com *

Wednesday, August 17, 2011


Kebelakangan niii..banyak betoll cobaan yang aku hadapi…sungguh aku xmampu nak atasi nyer….

Tp

Berbekalkan iman didada…aku kembali tenang dan sabar…mungkin ini ujian untuk aku kerana aku bergelar sebagai hamba ALLAH yang hina.

Hati aku begitu sayu jika terpikirkan kembali detik itu…sungguh aku xminta jd begitu..mungkin salah aku yang xpaham aper kate orang.

Hati aku xpenting..yang penting pada aku adalah kebahagian orang2 yang aku sayang. Sempatkah aku untuk membahagiakan mereka jika bukan dari sekarang?

Sempatkah aku untuk memenuhi keinginan mereka jika bukan dari sekarang?

Sempatkah aku untuk membalas semua jasa2 mereka kepada aku jika bukan dari sekarang?

Aku tidak merasa terbeban dengan semua itu…slagi aku mampu tnggung semua..aku REDHA.

Lately..aku menjadi seorang yang suka amat memendam perasaan…bukan aku xnak share..tp aku xnak orang lain merasa terbeban dengan masalah aku.

Aku tidak kesah dengan segala pandangan mereka..they got my great permission to judge me..coz i’m juz a person who will do a lot of mistaken in future..n will accept it as my fate.

But…slagi aku bergelar hamba ALLAH…InsyALLAH aku tidak akan lupa untuk menjadi seorang wanita yang soleheh.AMIN.

No comments:

Post a Comment