* http://moshriroro.blogspot.com *

Monday, May 21, 2012

perasaan halus tentang :

jelusssssssss...!!!!!!!!!!!


satu perkataan yg punya makna atau maksud yg boleh menjadikan satu hubungan itu hancur jika tidak berfikiran rasional.
tp
emosi yg kuat menguasai diri..jeluss mampu menghancurkan hubungan itu..
dan
sebagai manusia yg mempunyai ilmu..seharusnya pandai berfikir utk menguasai perasaan jelus dan bukan nyer perasaan jelus yang menguasai diri :D
aku org yang sangat sangat kuat cemburu dan jelusss tahap vavun punya kuat..hahaha
(kesian en.cayang aku kan..hehehe)
tp..alhmdllah..klu ak kuat cemburu..en.cayang pandai control aku nyer kejelusan tu..heheh
klu dia xpandai control..alamatnyer puting beliung berlaku la..hahhaha
THANKS en.cayang :-*
perasaan jelus seharusnya n wajib ada dlm setiap perhubungan...tp bukan la sampai ke tahap yang boleh merosakkan hubungan tersebut...cuma sebagai serbuk perasa jer..ibarat..goreng sayur tarok aji naik mot0o0 sket utk ksi so0o0dappp kan..heheeh
knaper perasaan jelus buley wujud yer..may b sbb bila kte da suka or sayang sumone..then timbulnyer perasaan cemburu bila kte merindui si dia..itu slalu terjadi pd aku..hehehe 
bila rindu teramat sngt pd en.cyg..mula la sms..tp bila en.cyg lambat reply jer..mula la pk..dier msj ngan pompuan lain ker sampai lmbt bls msj aku niii...hahahha padahal..en.cygg lg sibuk bekerja :P xbuley blah nyer pemikiran always yg negative :D heheheh
tp..skang alhmdllah...aku da buley paham en.cayang n tahu jadual keja dier..xder la cemburu xbertempat dah..huhuuu


p/s--> terima kasih en.cayang sbb paham kte n always jd yg terbaik n terbest utk kte.. i lerbiu cayang :-*














No comments:

Post a Comment