* http://moshriroro.blogspot.com *

Monday, October 8, 2012

maafkan aku sayang :(

betapa terok aku rasa semasa menyatakan nyer last nyte..sungguh nafas ak tersekat seolah2 mahu berhenti..kejadian itu telah menyedarkan aku..betapa aku cinta+sayang+perlu kau utk diri aku :-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*
maafkan aku sayang..
demi diri aku yang xseberapa nii..kau sanggup beralah..
maafkan aku sayang..
kerna pemikiran aku yg cetek ini..kau sanggup bersabar..
maafkan aku sayang..
kerna aku berfikir mcm bdk kecik..kau mengiya kan jer kerna kau tahu maksudnyer..
maafkan aku sayang..
kerna aku bertindak melulu..kau berasa tersiksa..
maafkan aku sayang..
kerna aku tidak berfikir panjang..kau yang merasainya..
maafkan aku sayang..
kerna ungkapan smalam..kau merana..
maafkan aku sayang..
kerna..kata2 smalam..sungguh aku xmaksudkan..
hanya kau yang pertama dan terakhir aku cinta :-*
sampai mati pon..hanya kau yang aku cinta..selamaya :-*

 

 

No comments:

Post a Comment