* http://moshriroro.blogspot.com *

Tuesday, May 12, 2009


aL-keSahNyer...aku dan dia...

10 mAy o0o0o09...suNDayz...
**hmmmmm...ari ni..aku n my pRiNce..kteorg pegi jusco0o0...
saje g jalan2 n cuci mata (hobi kteorg...hehehee) kebetulan punya la ramai org..then
aku pon dok jer la lepak2 ngan dia..kteorg dari kulim..n tros g jusco0o0 jalan-jalan..
kat jusco0o0..my pRiNce ckp teringin nak mkn chiken cho0o0p(his pebret..)..
chiken cho0o0p pon dicari...but hampeh sket..sbb xjumpa..(heran jugak...)
lpas tu..disebabkan dia yg teringin tu..kteorg pon bergerak ler ker tesco0o0 extra..
bila dah kat tesco0o0..kompom ler bleh jumpa chiken cho0o0p nyer..but last2 aku yang makan
chiken chop..n guess what..?dier order daging kambing daaaaa....
tp...at least..dapat jugak la makan aper yg dihajati nyer...huhuuu =)
rase nyer..dah masok dua minggu dia kempunan nak makan chiken chop..since aku kat usm lg dia dok ckp nak mkn..tp xberkesempatan..but semalam..dapat juga dia menjamu chiken chop+lamb chop..



to0o0 my pRiNce --> next time..i will co0o0k chiken cho0op for u.. =)
(tp..sedap or x..awk kne makan jugak..=) )

No comments:

Post a Comment