* http://moshriroro.blogspot.com *

Thursday, May 14, 2009

-->kUaR mAkaN cHaR+koEy+tEow






14 may o0o0o09...tHuRsDayz....
semalam...my pRiNce..lg xlalu makan..hmmmm..
mase msj dier...dia lg macam xbersemangat..aku pon decide..ajak dier kuar jalan2(aktiviti harian yg menyeronokkan...=) )
kebetulan memang aku nak g isi minyak muto0o0...kteorg kuar dalam jam 8.30 p.m...
aku ngan dier..g jalan2...besz jugak kuar round2 time2 cam nii..hehehehee
aku ajak dier g makan sumting sbb dier xder selera..cian kat my pRinCe...
then kteorg decided g makan char+kuey+teow..char+kuey+teow nyer di cari..kteorg g kat blakang petronas..tp hampeh..macam da nak tutop daaaaa... =(
pastu dengan semangat yang berkobar-kobar lg..aku ajak dia pi dekat Pekan lama pulak..but,
macam kureng jek..heheheh =) pastu..aku ajak dia pegi yang dekat taman pekaka a.k.a. sblh USM...n finally..kteorg singgah ctu..n char+kuey+teow pon di order...
pastu..aper lg...nyam..nyamm..time ler..huhuuu =)
my pRinCe makan xabeh..dier lg xder slera..cian kat dier..aku tengok.. =(
nak kasi dier makan..bg ader slera..tu yang aku ajak makan kat luar...but, last2..aku yg konyang...(hmmmm..xjadi lg diet aku..=) hahahaa =P
lpas makan..kteorg pon balik umah..tp sblm tu..sompat agi aku g round2 da worldz ngan dier..hehehe =)
p/s--> to0o0o0 my pRinCe..jage la kesihatan..
n
next time..kte try g makan char+kuey+teow kat sg.dua plak ek... =)












No comments:

Post a Comment