* http://moshriroro.blogspot.com *

Monday, August 24, 2009

my luvlyy paReNts

sebelum mata bengkak n selepas mata bengkak

abah ngan mak tersayang

(pamily aku..time nii kat majlis abg...)




-->Mata bengkak+Sakit mata @mata sakit

Kames lpas..n sampai minggu nii..mata aku dok sakit lagi...da tiga klinik aku g...suma ckp benda yg sama..jangkitan bekteria...aku xtahu la nape sebenarnyer..tp yang aku perlu adalah utk menyembuhkan kembali my mata yang dok membengkak..sedey btolll!!!!
Cian kat aku...tp aku redha jek...may b ni adalah ujian dariNya..huhuhuuu..tp aku nak cepat pulihhh..!!! aku xsanggop daaaaaaaa....kuar g mene2 ngan mata yang teramat cantek nii...heheheh bila aku lalu jek...suma org pandang...terasa aku mcm miss WorLDzZ lak (ceewaaahhh....pheewweeettt...!!!)hehhehehe tp skali tengok...malu daaa...my benjolan kat mata yang jd daya tarikan sebenarnyer...kua...kua....
Tp...dengan aku yang lg dok weng2 nii...aku kuar jek g jalan2..lantak la owang nak ckp ape pong...aku heran sngt kerr...hehehhehe janji idop aku best n xsusahkan sesape..
Bila teringat balik...cian kat abah n mak..sabo jerr layan krenah aku...sanggop bawa aku g klinik sampai 3 kali suma nyer sebab ubat yg aku mkn xkasi kesan yang memberangsangkan...(nak d ikotkan...memang xkasi kesan sbb dua ari jer aku tengok xbek lg..aku g klinik len tros..ubat pon xabeh mkn..hehhehe ) tp mak abah xpenah nak merungut...dorg wisau lg ader ler...huhuhuhu...
Cian kat abah sbb abeh bnyk duit utk
aku...





tHaNks dad$+m0m$..lo0o0o0ve u muc.

No comments:

Post a Comment