* http://moshriroro.blogspot.com *

Friday, August 14, 2009

taHNiaH seMua =)


MINNGU NII....


pertama sekali..aku nak ucapkan TAHNIAH kpd semua kengkawan aku yg da berjaya lulus dengan cemerlang + memperolehi sarjana muda masing2..

TAHNIAH...!!!! (bila la...nak sampai turn aku..huhuhuuu...xsabo0o0 daa..)


bila tengok senior2 aku yang da grade..aku pon tompang gumbira skali..

alangkah indah nya kalu aku pown da grade..hehehehee..

(perasaan malas mula menular since da dapat asgment yg bertimbun-timbun..skali tengok mcm gunung daaaaaaa...huuhuhuuhu )

ramai pamily yg dtg utk meraikan hari bahagia keluarga mereka..berkongsi kegembiraan bersama2..

waaaaaa....!!! besznyer...


hmmmmmm...untuk mber2 aku yang da grade..tahniah aku ucapkan kat korang..n smoga korang akan dapat ape yang diimpikan..AMIN.

antara kengkawan aku yg grade this year....

(abg bob+abg pidon+abg pejan+abg mat y0b+abg iman+abg j+abg adam+rushdy+azren+kak dira+kak jijah+kak yAn+kak bb+kak nurul+kak ain+kak mimie+kak na+kak su+kak nik+n ramai lgg...)


bila tengok dorang yg da berjaya..timbul la semangat patriotik aku nii..(heheh semangat tahap gaban..) utk aku merealisasikan my ambition aku yang sejak dr zaman muda2 lgg...yakni menjadi seorang...-rahsia-..heheh

insyAllah slagi aku masih waras..aku akn berusaha untuk membuatkan idop aku bermakna..

n

utk kengkawan aku pon..aku mendoakan kejayaan utk korang semua..AMIN.


akhir kata..

selamat maju jaya utk semua..n thanks =)


No comments:

Post a Comment