* http://moshriroro.blogspot.com *

Wednesday, September 9, 2009

09/09/09

tarikh yng begitu sempoyy..

hmmmmmmmmm...
tarikh arii ni amat sempoi..
sekitar tarikh ni..umat islam lg sedang menjalani ibadah puasa.
so,
kepada semua umat islam..slamat menjalani ibadah puasa..
berbalik kpd tarikh ni..td siang..aku lg ader midterm tergempar..tp ALHAMDULILLAH aku dapat menjawab dengan tenang..amin.
n
tarikh nii jugak..td siang...aku telah mendapat tahu psai markah midterm aku utk sub.land administration..n da results was..0o0k..syukur.
n
utk tarikh nii jugak..aku dapat tahu..wat is "mutual fwenz" n i hated that.
n
bersempena tarikh nii jugak..ako da bley set bila nak blk raye..hehehehee
n
skali lagii...tarikh nii yang akan tentukan bila aku nyer job interview test..hmmmmmmm
banyak jugak yang berlaku sekitar aku..bila 09/09/09 =)

No comments:

Post a Comment