* http://moshriroro.blogspot.com *

Thursday, September 3, 2009

hmmmmmmmmmmm....
jam 1.25 a.m.....
aku lg dlm kebengongan sbb dok wat LSp401 ako..n nak stdy utk "analisis pelaburan projek"..
tp,
aku lg dlm keadaan yang teramat la malas....
tambah lak ngan keadaan kesihatan aku yang kureng memuaskan..buatkan ako lg bertambah weng2...huhuhu (god help me...)
aku skang da mcm ader 3 mata daaaaa....yang bengkak tu...dok bengkak lg..then td lpas mandi..aku g pecahkan bengkak tu..then ngatkan nak surut..tp lg dok bvengkak lak..
hahahha...kompom esk aku jd gadis paling pemes..org sure nye laaa dok pandang aku jek...=)
eh...eh....!!! silap..hehehhe pandang mata ketiga ako daaaaaaa....hehhehehe
tertekan btol ako rasa skang....(alasan xnak stdy...)hehehhe
mata aku nii...cepat la sembuh...huhuhu kang da nak raya...takot xbaik...huhuhu
aku sangat sedey daaaaa....=(
ni la 1st time aku rasa penampilan aku trok jugak...aku jd malas nak pkai cantek2...n moral mcm down jugak laa...
ya ALLAH..sembuhkan laa penyakit hambamu ini..Amin.
n aku pon nak sambung stdy blk...n hope my mata akn sembuh secepat mungkin..amin.

No comments:

Post a Comment