* http://moshriroro.blogspot.com *

Monday, April 22, 2013

hari bahagia bakal menjelma :)


hmmm..xlama lagi..hari bahagia aku bakal menjelma..mcm mna ek nak cakap..betapa heppy nyer aku wase :) hehehee thanks cyg sbb kasi aku gud news niii :-* bermula skrang..aku da kne siapkan bermacam hal..hmmmponing jugak nak pikir :) aper ek yg penting utk aku prepare ;)


menikah wearing purdah ( sanntikknyer..!!!) heheh


pelamin

 kad jemputan 




baju pengantin


goodies bag


hantaran


majlis nikah (amat penting :P )


baju nikah :)

tetamu


kursus kahwin (penting)



makeup

heels kahwin (sngt2 penting) heheheh

rasenyer..ini bru sebahagian..40% jer kot..huhuu banyak lagi yg perlu dipikirkan..nerbus la :) aku nak pastikan semua nyer berjalan lancar..xnak nanti jd kelam kabut..aku la perunding majlis..aku la wedding planner n aku la bakal pengantin perempuan..hahahah bestnyer...!!!! 


p/s : i lo0o0ve u cayang :-*

sumber pitcha : dr.go0o0gle :)





No comments:

Post a Comment