* http://moshriroro.blogspot.com *

Wednesday, June 19, 2013

my date wil coming soon :)



xsabarnyer rase :P heheheh
debor n terketar pon ader..tp bila pikir mcm mna nak handle majlis tu nanti..
mau tercabut jantung aku rase :D
banyak benda n hal yang perlu dipikir dan diingat :)
ikot hati aku..aku nak majlis yang simple n sederhana jer..tp 
mak abah nak yang paling meriah..aduh...!! pening kpala bila pikir..heheh
tp
insyllah aku akan pastikan majlis aku berlansung seperti yang aku nak dan menepati kehendak mak abah juga..simple n meriah :D
diam xdiam..lg beberapa bulan sahaja tittle aku akan berubah :D happy or scared..or nervous ..hahahah suma ader :) 
si dia seorang yang sporting n understanding..alhmdllah :D 
si dia paling memahami aku..n can control if i.m over acting..hahaha :) aku kan skema n kuat berangin..heheh o0o0pss..!!




No comments:

Post a Comment